صاف و ساده .............. نقطه سر خط

انتشار مطالب این وبلاگ با ذکر منبع و بدون سانسور بلامانع است . مهدی گرگ پور

شماره پیامک ریاست جمهوری
ساعت ۱٠:٤٩ ‎ق.ظ روز چهارشنبه ٥ تیر ۱۳۸٧   کلمات کلیدی: رئیس جمهور ،پیامک

همزمان با سالروز  ولادت با سعادت حضرت فاطمة زهرا(س) سامانه پیام کوتاه مرکز رسیدگی به شکایات مردمی ریاست جمهوری با شماره 60006133 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات، انتقادات، پیشنهادات و نظرات مردم از طریق ارسال پیام کوتاه با تلفن همراه است.

١ - ‌  چرا اینقدر دیر؟!!!!!

٢ -  چرا فقط پیامک؟!!!!

٣ - ‌ این روش برای انعکاس مسائل و مشکلات مردم تا چه اندازه تاثیر گذار است ؟

۴ - مردم چگونه در جریان رسیدگی به مشکلات خود قرار گیرند؟

۵ - بهتر نیست برای رسیدن به اهدافی که طراحان این ابتکار (!)  پیش بینی کرده اند شیوه های دیگر هم مورد بررسی قرار می گرفت .

 توضیحی که رسانه ها در مورد شماره پیامک مذکور منتشر نموده اند نشان می دهد که قرار است مردم شکایات و انتقادات و پیشنهادات و ......را به رئیس جمهور اعلام کنند.بنده  اعتقاد دارم با اعلام این شماره پیامک روزانه صدها هزار اس ام اس به شماره فوق ارسال خواهد شد.چه دستگاه عریضی و طویلی مسئول دسته بندی و پیگیری موضوعات این پیامک ها  و ارائه پاسخ در سریعترین زمان ممکن خواهد بود؟!!!

بهتر نبود برای رسیدن به اهداف طرح به تقسیم بندی موضوعات به ویژه از نظر جغرافیایی نیز توجه می شد . بعنوان مثال به هر کدام از استانداران و فرمانداران نیز بعنوان نمایندگان عالی دولت در استانها و شهرها نیز شماره پیامکی اختصاص می یافت تا مردم همان شهر یا استان مسائل و مشکلات منطقه خود را مطرح کنند تیم مربوط به رسیدگی موضوعات نیز بلافاصله مراتب را مورد پیگیری قرارداده و در سریعترین زمان ممکن پاسخ را اعلام دارند.